16. lip 2012.

Putevi ovi

Kuda vode putevi ovi – ide li i jedan prema tebi?


Svaki dan prolazim stotine različitih raskrsnica što vode negdje, vode nekome. Svaki dan put me vodi u nekom novom pravcu. Hiljade različitih puteva pod plavim nebom. Jedan po jedan, priča za sebe, svaka posebna, svaka nedovršena, svaka uspomena. Kuda vode putevi ovi? - pitam se na jednoj raskrsnici. Zašto uopće koračam ulicama i putevima? Nikada mi to neće biti jasno, pokušavam odgovoriti samome sebi – možda tražim nešto, možda grabim prema nečemu. Onda stanem i sjetim se. Stanem i dobije sve odgovore posložene redom kako su postavljena pitanja. Sjetim se onda tebe, snage i siline koja započinje novi dan i tjera ga da traje.
Kuda vode ovi putevi? Ide li i jedan prema tebi? Ne znam, a ne znaš i ti. Zaboravljaš brzo puteve kojima bježiš, a ja se često gubim i kasnim. Uvijek su me fascinirali izbori tvojih puteva. Uvijek me čudilo to što ne mogu da te pratim. Ipak, uvijek sam bio iza tebe i išao za svjetlošću tvojom, a sada stojim na raskrsnici i ne znam gdje da skrenem. Ide li i jedan od ovih puteva prema tebi? Volio bih da me čuješ, da mi kažeš. Imam neki osjećaj da je tvoj trag već odavno nestao sa ovih puteva kojim hodim. Putevi, raskrsnice, puste ulice, avenije, prelazim i koračam, gledam ne bi li spazio tebe negdje. Ipak, dolazim u gradove koji su nepoznati mojim očima, tražim samo jednu ime, ali kažu da nema.
Mrzim puteve, mrzim ulice, bulevare i avenije. Mrzim kada te nema, i kada moram da idem za tobom. Mrzim sebe, jer jednostavno ne mogu da nađem pravi put, a ti nećeš da se odazoveš, nećeš da se okreneš i da čekaš. Ti jednsotavno bježiš, od samoga početka bježiš. Bježiš putevima koji ne vode nikome i ničemu. Putevima koji ne vode nikoga. Putevima tako krivudavim i trnovitim, tvojim putevima. Oborim pogled da na trenutak predahnem. Onda krenem svjestan činjenice da kasnim. Krenem prema nekom zamišljenom cilju, za koji već u ovom trenutku mislim da ne postoji.
Kuda vode putevi ovi – kaži ti meni, pokaži, potraži, jer tražim već dovoljno dugo one koji idu prema tebi. Bilo kasno bilo rano i dalje ću da tražim puteve i uspravno ću da hodam dok me noge nose, a znam da ću jednoga dana naći i doći do ulice tvoje. 

Nema komentara: